MEDITACE NA VYZKOUŠENÍ - NEŘÍZENÁ ...  -> Řízené zde

Krátká a snadná meditace s významem nalezení sebe a naslouchání sobě samé, sobě samému pro každého, kdo bude chtít ☯️ Tolik času běžně věnujeme druhým nebo práci, kolik jej ale věnujeme sami sobě?

"Dovoluji si harmonizaci svého těla, se svou podstatou duše tak, jak je to pro mě vhodné" ... Mnozí z vás odmítají jednoduché a vyhledávají zbytečné složitosti, na které nejsou připraveni, které jsou pro vás často neuchopitelné a matoucí. Pokud to tak je, dovol si zkusit tuto jednoduchou afirmaci a pokud to tak není - dovol si zkusit i tuto jednoduchou afirmaci. Uvidíš, že v jednoduchosti je schovaná síla.. Nyní se zastav a přečti si ji pozorně a pomalu ještě jednou, někam si ji třeba i zapiš a až si najdeš více času, můžeš zkusit jednoduchou meditaci se záměrem k této jednoduché afirmaci 🙏💜

Meditace pro tvou maličkost..

1) Zklidni svůj dech, dýchej vědomě do oblasti jak břicha, tak hrudníku bez myšlenek kolem, jen s pozorností na dech.. Neřeš čas, ovšem k zklidnění postačí i pár minut tohoto vědomého dýchání  (bez hudby a ruchů kolem, doporučuji alespoň 5 minut)

2) Přečti si vědomě afirmaci, prvně v duchu stále se zklidněným a plynulým dechem.. Další přečtení si přečti v duchu s tím, že se vše v tu danou chvíli ukládá do těla skrz tvou podstatu jako zanesené přání, na kterém se pracuje, čti velmi pozorně každé slovo..Třetí přečtení bude nahlas jako příkaz pro tvé celé já na úrovni duše, psychického, fyzického i emočního těla tak, jako kdyby se vše již dělo u tohoto čtení - důležitá je důvěra v sebe samou, v sebe samého a důraz směřující k tomu, že již vše opravdu probíhá a nejde jen o nějaké čtení..

3) Polož se, uvolni celé své tělo v leže a buď sám se sebou v naprosté tichosti se zaneseným záměrem afirmace.. vnímej jen dech, několikrát přečtenou afirmaci a její význam v tvém životě.. později můžeš přidat jednoduché přání - ať mě má podstata navede k: hojnosti, zdraví, lásce k sobě samému/k sobe samé, lásce bez podmínek, pokoře, odpuštění, smyslu života, (výběr je podle tebe, tohle jsou jen návrhy k inspiraci) - (postačí 5 minut, pokud začínáš a nedokážeš se soustředit, zkus prvně meditaci s doporučenou hudbou - je právě na zklidnění a hluboký stav uvolnění)

4) Po zanesení svého vlastního záměru jen v tichosti lež, dýchej a vše nech plynout bez hodnocení.. je to čas pro tebe samého, pro tebe samou a je třeba si jej občas dopřát, tak proč to neskloubit s něčím tak jednoduchým a užitečným? 🍀 (Postačí 5 minut)

5) Je vhodné dostat se do úplného uvolnění, do úplného klidu, proto je takový význam zanesen k dechu. Pokud s meditací a trávení času sám se sebou/sama se sebou začínáš nebo se ti špatně navozuje tento stav, zkus to prvně s meditační muzikou, kterou najdeš ode mě pod textem - mnou oblíbená a používaná.. Podporuje tyto prohloubené stavy, nicméně je třeba naučit se trávit čas sám se sebou i v tichosti bez vjemů kolem, zkus tedy meditaci tak, jak to pocítíš, lze to střídat s muzikou a bez.. (Celková délka meditace od prvního bodu až po pátý - může být ze začátku klidně zmíněných 15 minut, pokud to chceme prohlubovat, je vhodné dopřát si na vše více času - tam se meze nekladou, ovšem je vhodné aby nám neutíkala pozornost a myšlenky, lepší je začít v takovém případě s kratším časem a postupně navyšovat celkovou délku - čas berte spíše orientačně, pokud jej budete hlídat a měřit, pak je celá práce téměř zbytečná ☯️🙏)

https://youtu.be/Bwlkh_XeUgU
https://www.youtube.com/watch?v=EnbSMzX_XE0

6) Pokud ani na to nejste připraveni, nechte se jen harmonizovat v leže skrz hudbu, má velký efekt =)